Subscribe:

Ads 468x60px

Pages

Zeitgeist - Addendum ( 2. Bolum)



Zeitgeist: Addendum, prodüktörlüğü Peter Joseph tarafından yapılan 2008 yılı belgesel filmidir, Zeitgeist filminin devamıdır. Film, A.B.D. Federal Rezerv Sistemi (Merkez Bankası), CIA, şirketleşmiş Amerika, diğer devlet ve mali kurumları, ve dini eleştirir, sonuç olarak hepsinin insanlığa zarar veren ve değişmesi gereken, yozlaşmış kurumlar olduğu sonucuna varır. Film olası çözüm olarak Venüs Projesi'ni önerir.
Yönetmen Peter Joseph'e göre film, bu yaygın sosyal bozukluğun ana nedenlerini bulmaya çalışır ve aynı zamanda çözüm önerir. Sonuç olarak, Addendum inanç sistemlerinin, ortaya çıkma ve birbirine bağlı olma fikirlerini içermesi gerekliliğini vurgular. Finansal sistemi zayıflatmak için alınabilecek olan somut adımların taslağını çizer. Film sosyal değişimler için, Federal Rezerv Sitem, medya, askeri kuvvetler ve enerji şirketlerini oluşturan büyük bankaların boykot edilmesini de içeren bazı tedbirleri önerir. İnsanların politik yapılaşmayı da reddetmesi de önerilmektedir.
Zeitgeist: Addendum ilk gösterimi, 2 Kasım 2008 de Los Angeles Californiya 5. Artivist Film Festivalinde yapılmıştır, ve internette yayınlanma tarihi 4 Kasım 2008.
İnternette ses getiren Zeitgeist filminin devamı, Addendum, hemen hemen tüm dünyada uygulanan mevcut finansal sistemin bozulmuşluğunu daha derinlemesine işler. Venüs Projesi'ni mevcut sosyal felçten kurtulmanın olası yolu olarak tanıtır.